Bryanboy @ Vogue China November 2008

Written By bryanboy

Bryanboy @ Vogue China November 2008

The iconic (natch!) British model Laura Hollins is on the cover of the November 2008 issue of Vogue China.

Agyness Deyn's Vogue China cover

Guess who made a little cameo appearance there?

Bryanboy in Vogue China November 2008

Oh my god y'all! Vogue. VOGUE. VOGUE!!! VOGUE CHINA y'all!

Thank you so much for the mention. I'm gonna go cry now. Hopefully this isn't my last Vogue appearance. Hah! I'm going to Beijing in a few months!!!!!!

PS. If there's a kind soul out there who's willing to send me a copy by mail, please pop me a note. I'll forever be indebted. I wanna add this on my little press album so my future adopted children can see this.

PPSS. A big thank you to the lovely Dawn from Imaginex who sent me the scans. You're the best!

0 Comments

  1. Aww babe!!!! SO HAPPY FOR YOU. Betcha you’ll be on the pages of Vogue from other countries in months to come…

  2. Have you ever considered hiring a professional agent to take care of your affairs? I’m sure you can make money out of all these press appearances and events that you go to. Think about all the endorsements!

  3. rae — one should spend money in order to make money. and i don’t have any of it right now!!
    lol a professional agent? hmmm i dunno… would anyone take me under their wing? that’s insane though. i mean, all i have is a blog!!!

  4. C’mon Bryan!
    If you’re having all this success now only with your forces, imagine how successful you’ll have with the help of a manager!
    I don’t believe that you’ll have difficulty finding one ;)
    We love the work you do!

  5. France.Li

    OMG, u will be in Beijing. m really excited by this news. Wish i could be ur guide, at least got a chance to meet u…

  6. …haha… but love how you just call her Laura Hollins like “Agyness Deyn” never existed… keeping it real! ha!

  7. HELLO!! Girl a major designer, if not THE designer, named a bag after YOU!! I think that’s red carpet photo-worthy, no?
    mwah!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>