Separated At Birth

Written By bryanboy

Separated At Birth

Remember my little "I don’t care" moment on third world TV? If you’re new to my site, you won’t have a clue on what I’m talking about unless you read the story behind it – click here to read my previous blog entry. God, I have never been soooo ashamed of myself. That’s why I went out on early Sunday evening. The last thing I want is to happens is to be within spitting distance from a TV set and hear myself utter "I don’t care". I asked a friend to take photos for fun’s sake. Most of them are horrid looking and here’s the best shot. What happened to my eyelashes and my teeth???? Hahaha, thanks MG!

DEAR SWEET JESUS MOTHER OF GOD, I LOOK LIKE A FREAK!!!

HILARIOUS! I FUCKING LOVE IT! HAHAHAHAHA!

My familia de horreur sent me text messages telling me how I really ditzed it up in front of the cam. IT SUCKS THOUGH CAUSE I DIDN’T DO IT IN PURPOSE. I’m not sure whether I should be happy or not but what the heck…. "I don’t care!" LOL.

7 Comments

  1. yeah you looked fat when i watched that episode and your face was like a living oil well with some pimples on it. you should kill whoever did your make up.
    but what the heck, you were very funny really.

  2. B, you didn’t look fat at all. But your teeth looked weird. Get the Zoom whitening procedure. It’ll cost you but it’s a good investment since you like taking pics so much.

  3. you still look better than that fugly doll, dear. hahaha.
    ang taray ha. i never got to see you on tv! i wanna see it! (mukhang umepal pa ang name ni dylan sa shot mo ha. hehehe)
    but. buuuut, i agree with benj about the oily face. other than that, you still look good.

  4. What THE HELL is that beside you? It looks a bit like a younger version of Spitting Image’s Maggie Thatcher.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>