Hospital and Haircut: Pretty Faggot

"The bad stuff is easier to believe. You ever notice that?"

I looooove Pretty Woman!!!!! Who the fucking hell knew that old fart with salt and pepper hair, Richard Gere, was fucking HOT back in the dark ages? Man, I wasn’t even born when this film was made. Ugh!!!! I can’t believe he’s sooo hot back then.

070506_pretty_1

Yesterday afternoon was productive. I originally planned on having a massage but I ended up at the hospital (and the mall) instead.

070506_hospital

Black t-shirt from Topshop, oversized sleeveless striped v-neck top from Zara, sunglasses from Gucci, bracelets from Hermès, Bill Amberg and Topshop, necklace from Mimi (Philippines), bag from Balenciaga, jeans from Acne Jeans (Sweden), super old sandals from Bragano by Cole Haan.

070506_hospitallot2

Ugh! I hate hospitals. Not only I had to bear the ubiquitous stench of sick and dying bastards (like myself), I also had to deal with numerous queues and a shitload of waiting. I spent almost 3 hours at the hospital alone. Imagine what you can do with all that time!!! I should’ve skipped the docs and got my nails done instead!!!!!

070506_hospitallot_1

I went to the doc for a follow-up consultation and I’m gonna have to go back again for even more tests and my previous test results. I got prescribed the same shit of pills for lower back pain and nerves whatever. I whinged and whined how they’re not working, deep down inside I was hoping he’d prescribe me vicodin (something I’ve always wanted to try) but I ended up with the same "no-effect-whatsoever" pills that I got prescribed before. Oh well. I don’t think I’ll ever get a hardcore narcotic from my doc, unlike in the USA where everybody gets a high-voltage pain killer even for things as simple as headache or whatever.

070506_phone

I have a feeling I look like a bloody 14 year old child on this photo, right? Either that or a 20-year old Lesbian called "Mary-lee Ethel".

070506_15yearoldgirl

I know my sandals/shoes doesn’t match my outfit but whatever. I love them! They’re sooo comfy! It’s amazing how I can use things from many, many years ago. All I really have to do is to dig deep in my closet and bam! I have something to wear for the day.

070506_footwear

Lots of waiting. UGH! Waiting is the worst thing in the world. People like me shouldn’t wait. I wish I have the balls to pull a "DON’T YOU KNOW WHO I AM?" spectacle but all of the people there DON’T know who I am so fuck it, I’ll just wait like a nasty normal person does. Hahahaha! Oh well, what can I say…

070506_waiting

I spent far too much time in the hospital I grabbed a snack before I left. Bought 3 tuna sandwiches from Delifrance

070506_delifrance

After the hospital my sis and I went to the mall to pick up some magazines at the bookstore. It’s been quite awhile since I spent quality time there and I found this huge selection of movies!

I took a gooood long look and I ended up buying a lot of films for around US$2-US$3 a pop. Originals, not pirated discs!!!! Gotta love the third world hahahaha!

I’ve seen some of the films already, like Clueless (this is the "Mean Girls" of my time) and Breakfast at Tiffany’s. I bought them anyway for posterity’s sake.

Netflix, Inc.

Lookie lookie at what I found for my bitch in Sweden…

070506_jakob

Hahahahaha!

070506_liar

I also got a haircut and my nails done at Fix. The folks there knows how to cut my hair properly. I go to different salons to get my hair coloured (usually Franck Provost) but I go to Fix for a haircut. It’s cheap, too. US$3 or US$4 for a haircut… beat that!

Look mum, short hair!

070506_haircuttada

070506_haircuttada2

We roamed around the mall for a little bit but there’s nothing to see/do/buy/etc.

070506_cart

Today’s Obligatory Paparazzi Shot

070506_papa

Here’s another one for the road…

070506_papa2

I have an awful lot of pics to show and more things I’d like to share but I’ll do that later.

You all know how to get hold of me. Email bryanboy@gmail.com or SMS +63.915.785.1492.

070506_cart2 

I love you all!

Baboosh_3

PS. Discuss this blog post on my Online Discussion Forum.

PPSS. I still can’t get over the fact that Richard Gere used to be THIS HOT. Why am I always the last person to know shiyet?

070506_gere

PPPSSS. THAT MUSCULAR BARISTA/GUY AT STARBUCKS FESTIVAL MALL IS KINDA HOT. I SHOULD’VE BROUGHT MY *EYEGLASSES* WITH ME!!!! I WANNA KNOW HIS NAME AND WHETHER HE’S A FAG OR NOT!!!!!!!!!!