Shu by Ai & Motorola Pebl

THANK GOD I DECIDED TO GO OUT LAST NIGHT, IN SPITE OF FEELING FEVERISH.

I finally got my influenza and pneumonia vaccinations done yesterday afternoon. Perhaps I developed some sort of tolerance… with needles… in the past year? The shots didn't hurt at all.

I mean, for god's sake, I had 20 shots done on each of my arm, not once, not twice, not thrice… but 4 or 5 times (that's cause I had lipodissolve twice)

I wouldn't be surprised if I conduct self-acupuncture soon.

What's crap though is the bulky feeling on my arm – they're BOTH sore.

These vaccines better work.

Image_1Anyway, armed with a slight fever and my Louis Vuitton Rabbit Scarf, I went to The Loft in Rockwell yesterday for the Shu Uemura, Motorola and Smart Infinity event.

UGH. I really think I should learn a new pose and a new facial expression. I don't want to be known as the boy with the same facial expression all the time.

Let's play pictionary then, shall we?

Marikotinaclaireme

Pepperajme

Tinatessa

Jackieangelique

That's a Lanvin fur stole right there! I'm telling you, I love, love, love, adore, adore, adore her. Angelique REEEEEKS of GLAMOUR whereas the only GLAMOUR I've got are back issues of GLAMOUR magazine.

Djmarikorachelme

Iannexengmarikoalessandrame

Drunk_2
(Drunk at 4:00AM)

Jacket and trousers by Zara, tank top by Topshop, Scarf by Hermes, Rabbit scarf by Louis Vuitton, handbag by Louis Vuitton, boots by Frye.

I'll create a photo album later with more pictures when I have the time.

Shit, Shit, Shit!

UGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I totally missed my appointment with the Swiss Embassy today.

I'm ROYALLY fucked.

I've got tickets to go to Geneva and god knows what's gonna happen.

I'll call the embassy pronto and see what they can do for me.

I got up at fuckin 3:00PM and my appointment was supposed to be at 11… not only I missed it, I slept through it!!!!!!!!!!!!!!

I told my maid to wake me up at 8:30AM NOT FUCKIN 8:30PM.

I don't blame her… I got home at fuckin 5 in the morning.

UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Bryanboy Loves… and Random Cheesemax

#1 – Bryanboy loves people from Fairfield, NJ, Playfair Estate, Singapore, El Cerrito, CA, Seoul, Korea, Setagaya, Tokyo Japan, Sollentuna, Sweden, Denver, CO, Torrance, CA, Ft Lauderdale, FL, Newmarket, QLD Australia, Marquette, Michigan, Bellwood, IL, South River, NJ, Szeged, Hungary and of course, people from the fabulous Los Angeles, CA! Bryanboy loves you all – each and every one of you.

#2 – Believe it or not I suddenly developed a phobia with lighters. I get really scary mental images of lighters (exploding right in front of my face) every time I see one. Don't be surprised if I ask you to light a cigarette for me.

#3 – CALLING THE ATTENTION OF ALL FILIPINO GOSSIP BITCHES YOU KNOW WHO YOU ALL ARE… Thanks to my drunken revelry last night, I finally asked her THE question and no, she doesn't FEEL like she's being used. I know you're all worried about her, but yeah, she seems to be in good hands…….. with Metrobank!

An no, I didn't tell her YOUR name(s).

#4 – I feel bad about not bidding enough on the Kiko Escora piece on the charity auction yesterday. Ugh. His artwork is really something.

#5 – I had the pleasure of meeting the lady behind Tresor yesterday evening. I have absolutely no clue whatsoever on what she looks like (seriously, I was expecting someone in their 60's, extremely hairy and into viagra… you gotta love the internet hookups babe) and when this tall, chic, youthful, pretty lady approached me yesterday, I have to say I was rather disappointed.

NOT!

You're beautiful sweetie! Acne Farm? What ACNE FARM are you talking about?

I know we didn't chat a lot last night Mrs. Tresor but we most definitely will… SOON! We have to do lunch… or dinner.. or tea… when I get back!!!!!!!!!

#6 -Watch out for my SEX POST tomorrow. It's gonna be fun! It's gonna be EXPLOSIVE!

Enough purging. I need to do some work around here. I already wasted an entire day in my room, I need to do something productive.

As always, you all know how to get hold of me. Email bryanboy@gmail.com or SMS +63-915-785-1492.

Baboosh!